Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Daarnaast kunt u elke werkdag van 9:00 uur tot 17:00 uur onze winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden. U kunt tevens elke werkdag tussen 9:00 uur en 17:00 uur telefonisch uw bestelling doorgeven.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
 

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact opnemen met klantenservice@hedera.nl om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?

Mogelijk gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kan contact opnemen met klantenservice@hedera.nl en dan mailen wij u de gegevens of maken wij een nieuw account aan.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen voor 16:00 uur gedaan, worden indien voorradig de volgende werkdag bij u aangeboden.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wat zijn de openingstijden?

Onze showroom is elke dag geopend van 8:30 uur tot 17:00 uur. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.

Wat zijn de verzendkosten?

Indien het bestelbedrag boven de € 50,- ligt berekenen wij geen verzendkosten. Onder de € 50,- bedragen de verzendkosten € 5,-. 

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via klantenservice@hedera.nl of door te bellen naar de klantenservice 0252 - 43 23 00. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Account opties

Favorieten aanmaken

Wilt u artikelen die u regelmatig bestelt later eenvoudig kunnen terugvinden, zet deze in uw favorieten lijst. U kunt door middel van het hartje op de product pagina een product toevoegen aan uw favorieten lijst.
Uw favorieten vindt u terug in uw account.

Razendsnelle levering

Razendsnelle levering

Veilig & vertrouwd

Veilig & vertrouwd

50.000+ producten

50.000+ producten

Persoonlijk advies

Persoonlijk advies

Professionele service

Professionele service

Eigen showroom

Eigen showroom

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×