A-Series drums (42)

Wilt u een drum bij uw laserprinter kopen of is uw huidige drum aan vervanging toe? Bij Hedera hebben wij een breed assortiment aan verschillende drums. Wij bieden A-Series drums aan veel verschillende soorten grote merken. Er is bij Hedera dus altijd wel een drum voor uw printer te vinden.

 

Over de drum

De toner is bij wijze van spreken de ‘inkt’ van de printer. De drum zorgt ervoor dat er daadwerkelijk geprint wordt. De teksten en afbeeldingen worden door middel van de drum geplaatst op het papier. De erg lichtgevoelige rol van de drum duwt namelijk het poeder van de toner op het papier. Vervolgens wordt dit poeder aan het papier gehecht door middel van druk en warmte. U zult dus eerder een nieuwe toner moeten aanschaffen als een nieuwe drum. Een standaard drum zal pas aan vervanging toe zijn na het printen van 20.000 pagina’s. Het voordeel een drum is dat deze niet werkt met een printkop in tegenstelling tot een printer die werkt met inkt. De spuitmondjes een printer die werkt met een printkop kunnen namelijk verstopt raken en dit zal leiden tot minder precieze prints. De drum van de trommel zal aan vervanging toe zijn als:

  • De printer aangeeft dat er een nieuwe drum wordt vereist.

  • Er verticale strepen op de prints komen te staan of andere herhalende mankementen optreden.

 

Diverse drums

Bij Hedera hebben wij veel verschillende A-series drums die u kunt bestellen. Er zijn drums beschikbaar voor allerlei merken, van Samsung tot een A-series drums voor Brother die u kunt kopen.

De volgende merken A-series drums zijn beschikbaar binnen ons assortiment:

 

Contact

Heeft u vragen over onze A-series drums of een van onze artikelen binnen ons assortiment? Neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt ons telefonisch bereiken via het telefoonnummer 0252 - 43 23 00 of u kunt een email sturen naar klantenservice@hedera.nl. U kunt ook vrijblijvend informatie bij ons aanvragen voor persoonlijk advies. Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste artikelen. Wilt u de artikelen graag in het echt bekijken? Dan kunt u bij ons langskomen in de winkel in Sassenheim.
Op zoek naar andere toner- en inktbenodigdheden? Ga terug naar onze toner- en inktpagina.

 

Veelgestelde vragen over A-Series drums

Heeft u misschien vragen over onze A-Series drums? Kijk hieronder of wij een antwoord hebben op uw vraag. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen
 

  1. Wat zijn de betalingsmogelijkheden om mijn A-Series drums aan te schaffen?
    Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

    Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.

    iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.

    Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
     

  2. Wanneer worden mijn A-Series drums geleverd?
    Heeft u uw A-Series drums voor 16:00 uur besteld, dan wordt uw bestelling (indien voorradig) de volgende werkdag bij u thuis aangeboden.

 

  1. Kan ik mijn A-Series drums ook naar een ander adres laten bezorgen?
    Ja, wij verzenden uw A-Series drums binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt dus een alternatief afleveradres invoeren.

 

  1. Moet ik verzendkosten betalen?
    Wanneer de bestelling van uw A-Series drums boven de €50,- is hanteren wij geen verzendkosten. Is uw bestelling onder de €50,- bedragen de verzendkosten € 5,-.

 

  1. Kan ik mijn A-Series drums retourneren?
    Indien u uw product(en) wenst te retourneren, vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via klantenservice@hedera.nl om de retour bij ons aan te melden. Wij zullen u voorzien van instructies om de retourzending zo soepel mogelijk te laten verlopen.

 

  1. Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    U kunt uw vraag altijd aan ons richten via klantenservice@hedera.nl of door te bellen naar de klantenservice 0252 - 43 23 00. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Razendsnelle levering

Razendsnelle levering

Veilig & vertrouwd

Veilig & vertrouwd

50.000+ producten

50.000+ producten

Persoonlijk advies

Persoonlijk advies

Professionele service

Professionele service

Eigen showroom

Eigen showroom

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×