Alle Presenteren van SMIT VISUAL (26)

Veelgestelde vragen over Planborden

Heeft u misschien vragen over onze planborden? Kijk hieronder of wij een antwoord hebben op uw vraag. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen
 

  1. Wat zijn de betalingsmogelijkheden om mijn planborden aan te schaffen?
    Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

    Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.

    iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.

    Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
     

  2. Wanneer worden mijn planborden geleverd?
    Heeft u uw planborden voor 16:00 uur besteld, dan wordt uw bestelling (indien voorradig) de volgende werkdag bij u thuis aangeboden.

 

  1. Kan ik mijn planborden ook naar een ander adres laten bezorgen?
    Ja, wij verzenden uw planborden binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt dus een alternatief afleveradres invoeren.

 

  1. Moet ik verzendkosten betalen?
    Wanneer de bestelling boven de €50,- is hanteren wij geen verzendkosten. Is uw bestelling onder de €50,- bedragen de verzendkosten € 5,-.

 

  1. Kan ik mijn planborden retourneren?
    Indien u uw product(en) wenst te retourneren, vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via klantenservice@hedera.nl om de retour bij ons aan te melden. Wij zullen u voorzien van instructies om de retourzending zo soepel mogelijk te laten verlopen.

 

  1. Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    U kunt uw vraag altijd aan ons richten via klantenservice@hedera.nl of door te bellen naar de klantenservice 0252 - 43 23 00. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Razendsnelle levering

Razendsnelle levering

Veilig & vertrouwd

Veilig & vertrouwd

50.000+ producten

50.000+ producten

Persoonlijk advies

Persoonlijk advies

Professionele service

Professionele service

Eigen showroom

Eigen showroom

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×