Kantoor en Bureau (1772)

Kantoorartikelen kopen

Gaat u een kantoor inrichten? Of mist u belangrijke artikelen die u op kantoor nodig heeft? Dan is Hedera de perfecte webwinkel waar u al uw kantoorartikelen online kunt bestellen. Hedera kantoorartikelen zijn allemaal professionele artikelen met een hoge kwaliteit. Bij Hedera kunt u een heel groot assortiment aan kantoorartikelen online bestellen dus u kunt er in een keer voor alles terecht. Naast kantoorartikelen kunt u ook ICT producten bestellen.

 

Hedera kantoorartikelen

Het aanbod van de Hedera kantoorartikelen is zo groot dat u er voor bijna alles terecht kan, van toiletpapier en tissues tot kapstokken en klokken. Maar ook echte kantoor artikelen zoals pennen, memo’s, white boards en beamers. Met meer dan 20.000 artikelen in het assortiment kunt u uiteenlopende kantoorartikelen kopen bij Hedera op een gemakkelijke manier. Wanneer u uw kantoor gaat inrichten zijn er veel dingen die u moet aanschaffen, ook dingen waar u van te voren misschien niet aan denkt. Denk bijvoorbeeld aan badges of een EHBO kast.

 

Hedera ICT producten kopen

Ook het aanbod van de ICT producten die u kunt bestellen bij Hedera is erg groot. Het assortiment verschilt van USB kabels tot monitorarmen. Zelfs producten van Apple kunt u vinden bij Hedera. Hedera is een Apple Authorized Reseller, dit houdt in dat wij alleen door Apple goedgekeurde producten verkopen. Zo koopt u apple producten op een veilige manier.

U kunt ICT producten online bestellen via de Hedera webwinkel. Maar u kunt ook altijd even een kijkje komen nemen in onze showroom.

 

Merken

Hedera werkt met ongeveer 300 merken samen. Dit zijn uiteenlopende merken in de volgende categorieën:

 

Leveringsinformatie

Nadat u uw order heeft geplaatst via onze website doorloopt uw bestelling diverse trajecten. Voordat u uw bestelling daadwerkelijk ontvangt - in de meeste gevallen is dit de volgende werkdag - zijn een aantal essentiële stappen doorlopen. Een eerste bestelling op rekening kan een iets langere leveringstijd hebben omdat wij eerst uw gegevens controleren en een klantnummer aanmaken. Wij doen er echter alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk gereed te maken voor levering.

Bestelt u voor de eerste keer bij Hedera Online? Registreert u zich dan eerst als klant. Dit kan gemakkelijk via de button 'Inloggen' bovenin uw scherm. Ook kunt u eerst producten aan uw winkelmand toevoegen en daarna het registratie- en bestelproces afronden. Tijdens de registratie kunt u aangeven op welk adres u uw bestelling wilt hebben afgeleverd.

 

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over posttoebehoren, lijm in spuitbussen, lijmstiften, memoblaadjes of andere kantoorartikelen van Hedera? Neemt u dan gerust contact met ons op via het telefoonnummer 0252 - 43 23 00 of stuur een e-mail naar klantenservice@hedera.nl. Wij helpen u graag verder. Ook beschikt Hedera over een eigen showroom waar u altijd welkom bent om langs te komen om de artikelen te bekijken. Adres: Warmonderweg 10, 2171 AH Sassenheim, geopend op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
Op zoek naar andere kantoorbenodigdheden? Ga terug naar onze homepagina.

 

Veelgestelde vragen over kantoorartikelen

Heeft u misschien vragen over onze kantoorartikelen? Kijk hieronder of wij een antwoord hebben op uw vraag. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen
 

  1. Wat zijn de betalingsmogelijkheden om mijn kantoorartikelen aan te schaffen?
    Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:

    Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.

    iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.

    Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
     

  2. Wanneer worden mijn kantoorartikelen geleverd?
    Heeft u uw kantoorartikelen voor 16:00 uur besteld, dan wordt uw bestelling (indien voorradig) de volgende werkdag bij u thuis aangeboden.

 

  1. Kan ik mijn kantoorartikelen ook naar een ander adres laten bezorgen?
    Ja, wij verzenden uw kantoorartikelen binnen Nederland naar het adres van uw keuze. U kunt dus een alternatief afleveradres invoeren.

 

  1. Moet ik verzendkosten betalen?
    Wanneer de bestelling van uw kantoorartikelen boven de €50,- is hanteren wij geen verzendkosten. Is uw bestelling onder de €50,- bedragen de verzendkosten € 5,-.

 

  1. Kan ik mijn kantoorartikelen retourneren?
    Indien u uw product(en) wenst te retourneren, vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via klantenservice@hedera.nl om de retour bij ons aan te melden. Wij zullen u voorzien van instructies om de retourzending zo soepel mogelijk te laten verlopen.

 

  1. Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    U kunt uw vraag altijd aan ons richten via klantenservice@hedera.nl of door te bellen naar de klantenservice 0252 - 43 23 00. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Razendsnelle levering

Razendsnelle levering

Veilig & vertrouwd

Veilig & vertrouwd

50.000+ producten

50.000+ producten

Persoonlijk advies

Persoonlijk advies

Professionele service

Professionele service

Eigen showroom

Eigen showroom

0 Vergelijken

Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.
Bezig met laden, een ogenblik geduld a.u.b.

×
×